Sou a: Inici / Tràmits / Al·legació contra la denegació de l'ajut Erasmus+ per a estades curtes BIP d'estudiants UPC

Presenteu una al·legació contra la denegació de l'ajut Erasmus+ per a estades curtes BIP d'estudiants UPC

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb el Gabinet de Relacions Internacionals, si necessiteu suport per a la tramitació. Tel. 93 401 57 40.
:

Contacteu amb l'ÀTIC si necessiteu suport tècnic.

arxivat sota: ,