Sou a: Inici / Tràmits / Presentació d'al·legacions a la Convocatòria de proves selectives per a l’ampliació de la Borsa de treball per proveir interinament llocs de personal funcionari de l’escala auxiliar administrativa de la Universitat Politècnica de Catalunya

Presenteu, si s'escau, al·legacions a les convocatòries de proves selectives de personal funcionari interí de la UPC

• Consulteu a la pàgina web del Servei de Desenvolupament Professional els processos selectius vigents.
  • Consulteu les bases de la convocatòria a la qual vulgueu concórrer per conèixer quina documentació cal aportar.

Durant la tramitacíó

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid(obriu en una finestra nova) que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics(obriu en una finestra nova) de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb el Servei de Desenvolupament Professional, si teniu qualsevol dubte relacionat amb el procés selectiu i les convocatòries.

arxivat sota: ,