Sou a: Inici / Tràmits / Al·legacions al programa de promoció del professorat associat

Al·legacions al programa de promoció del professorat associat

Presenteu, si s'escau, al·legacions a la proposta de resolució definitiva al Programa de promoció d'associats

• Consulteu a la pàgina web Portal per al PDI tota la informació relativa a aquest tràmit.
  • Digitalitzeu en format .pdf els documents addicionals que necessiteu aportar.

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya).
  • Marqueu la casella de l'Avís legal.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada, si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid(obriu en una finestra nova) que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics(obriu en una finestra nova) de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb el Gabinet de Planificació, Avaluació i Qualitat a través de l’adreça electrònica a , si necessiteu informació general sobre aquest procés d’avaluació.

arxivat sota: ,