Sou a: Inici / Tràmits / Al·legacions a la resolució de la convocatòria de préstecs UPC Alumni 2021-2022

Al·legacions a la resolució de la convocatòria de préstecs UPC Alumni 2021-2022

Feu al·legacions a la resolució de la convocatòria de préstecs UPC Alumni 2021-2022

Consulteu tota la informació relativa a la convocatòria d'aquest programa a la pàgina UPC Alumni

Inicia el tràmit

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya).
  • Adjunteu-hi els documents en format PDF.
  • Cliqueu al botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i PAN de la targeta activada) o amb qualsevol altre sistema VÀLid.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb  telèfon 93 401 68 29 si necessiteu suport per a la tramitació.

Per raons tècniques, la Seu Electrònica no estarà operativa entre les 3:00 h i les 3:30 h. de la matinada.