Sou a: Inici / Tràmits / Esmenes a la sol·licitud de préstecs UPC Alumni 2022-2023

Esmenes a la sol·licitud de préstecs UPC Alumni 2022-2023

Presenteu, si s'escau, esmenes a la vostra sol·licitud de préstec UPC Alumni 2022-2023

Consulteu tota la informació relativa a la convocatòria d'aquest programa a la pàgina web UPC Alumni.

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya).
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada) o amb qualsevol altre sistema VÀLid.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb , telèfon 93 401 68 29, si necessiteu suport per a la tramitació.