Sou a: Inici / Tràmits / Comunicat mèdic baixa, confirmació baixa o alta IT/AT (Seguretat Social)

Comunicat mèdic baixa, confirmació baixa o alta IT/AT (Seguretat Social)

Presenteu el comunicat mèdic de baixa o la confirmació de baixa o alta IT/AT (Seguretat Social)

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada).
  • Marqueu la casella de l'Avís legal.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada, si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid(obriu en una finestra nova) que hàgiu escollit.

• El tràmit us informarà que s'ha completat correctament.
  • Rebreu, al cap d'uns minuts, un correu amb el remitent tramit.generic.no-reply@upc.edu que conté:
  • En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics(obriu en una finestra nova) de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb el Gestor de Serveis: PUC-Personal (Punt únic de contacte) o truqueu al telèfon 93 401 08 80, si necessiteu suport amb el tràmit.

Contacteu amb identitat.digital@upc.edu (telèfon 93 401 74 67) per a qualsevol consulta relacionada amb la vostra identitat (carnet UPC, número PAN, certificació digital).