Sou a: Inici / Tràmits / Incorpora documentació a l'expedient de Personal de Recerca (PR)

Incorpora documentació a l'expedient de Personal de Recerca (PR)

Incorpora documentació al teu expedient de personal

Abans de realitzar el tràmit

Inicia el tràmit

Durant la realització del tràmit

• Accedeix al tràmit amb la teva Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya)
  • Omple el formulari
  • Adjunta, si cal, els documents addicionals en format PDF
  • Marca la casella "Declaro"
  • Clica al botó "Signa i registra"
  • Et mostrarà una pantalla on podràs escollir el mètode de signatura
  • A la pantalla per escollir el mètode de signatura, selecciona el que vulguis utilitzar i continua el procés segons les indicacions

Un cop realitzat el tràmit

• Una vegada completat el procés de signatura, l’aplicació t'informarà que s'està processant el tràmit
  • L’aplicació t'informarà que el tràmit s'ha completat correctament
  • Descarrega't el rebut de registre del tràmit.
  • La no recepció del rebut acreditatiu significa que la Universitat Politècnica de Catalunya no ha rebut la sol·licitud. Per tant, el document es tindrà per no presentat a tots els efectes.
  • Rebràs, al cap d'uns minuts, un correu amb remitent tramit.generic.no-reply@upc.edu que conté:
    • Un Codi Segur de Verificació (CSV) de la sol·licitud presentada
    • Un Codi Segur de Verificació (CSV) de cada document adjuntat
  • Si ho necessites, l'apartat d’autoservei de documents de la Seu Electrònica UPC et permetrà obtenir una copia autèntica de la documentació presentada

Contacta amb el Gestor de Serveis: PUC-Personal (Punt únic de contacte) i el telèfon 93 401 08 80.si necessites suport amb la tramitació o si teniu qualsevol dubte amb la documentació a trametre.

Contacta amb identitat.digital@upc.edu (telèfon 934 017 467) per qualsevol consulta relacionada amb la vostra Identitat (carnet UPC o número numero PAN)

Contacta amb l'ÀTIC si necessites suport tècnic.

Per raons tècniques aquesta Seu Electrònica no estarà operativa entre les 3h i les 3'30h. de la matinada.

arxivat sota: ,