Sou a: Inici / Tràmits / Lliurament de la memòria de pràctiques requerida a les convocatòries d'oposicions de personal funcionari de la UPC

Lliureu, mitjançant aquest formulari, la memòria de pràctiques que us sigui requerida a les convocatòries d'oposicions de personal funcionari de la UPC

• Consulteu a la pàgina web del Servei de Desenvolupament Professional els processos selectius vigents.
  • Consulteu les bases de la convocatòria a la qual vulgueu concórrer per conèixer quina documentació cal aportar.
  • Ompliu la sol·licitud corresponent i digitalitzeu en format .pdf els documents addicionals que necessiteu adjuntar.

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Escolliu, del desplegable, el proces selectiu al qual vulgueu concórrer.
  • Adjunteu el document de sol·licitud de la convocatòria signat. És imprescindible que estigui signat per a poder considerar la inscripció al procés selectiu.
  • Adjunteu els documents addicionals indicats a les bases en format .pdf. Cal que tingueu en compte de no sobrepassar la mida màxima permesa i de no incloure al nom del fitxer cap caràcter especial (accents, dièresi, etc.). El sistema us avisarà si el fitxer conté algun caràcter no permès.
  • Marqueu la casella de l'Avís legal.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada, si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid(obriu en una finestra nova) que hàgiu escollit.

• Rebreu, al cap d'uns minuts, un correu amb el remitent tramit.generic.no-reply@upc.edu que conté:

Contacteu amb Servei de Desenvolupament Professional, si teniu qualsevol dubte relacionat amb els processos selectius i les convocatòries.

arxivat sota: ,