Sou a: Inici / Tràmits / Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària. Modalitat 1: Trajectòria docent

Presenteu una sol·licitud per participar en la Modalitat 1: Premi a la trajectòria docent al professorat de la UPC amb una activitat docent rellevant continuada dins la UPC.

Consulteu tota la informació relativa a la convocatòria d'aquest Premi a la pàgina Premi UPC a la Qualitat en la docència universitària. Modalitat: Trajectòria docent

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya).
  • Adjunteu-hi els documents en format PDF.
  • Cliqueu al botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC  (usuari/contrasenya i PAN de la targeta activada) o amb qualsevol altre sistema VÀLid.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb  telèfon 39 401 63 43 si necessiteu suport per a la tramitació.

Contacteu amb l'ÀTIC si necessiteu suport tècnic.

Per raons tècniques, la Seu Electrònica no estarà operativa entre les 3:00 h i les 3:30 h. de la matinada.