Sou a: Inici / Tràmits / Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària. Modalitat 2: Iniciativa docent

Presenteu una sol·licitud per participar en el Premi a la iniciativa docent a experiències educatives de qualitat desenvolupades per professorat o equips docents de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Consulteu tota la informació relativa a la convocatòria d'aquest Premi a la pàgina Premi UPC a la Qualitat en la docència universitària. Modalitat: Iniciativa docent.

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya).
  • Accediu a la sol·licitud amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Adjunteu-hi els documents en format PDF.
  • Cliqueu al botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i PAN de la targeta activada) o amb el sistema VÀLid que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb telèfon 39 401 63 43 si necessiteu suport per a la tramitació.

Per raons tècniques, la Seu Electrònica no estarà operativa entre les 3:00 h i les 3:30 h. de la matinada.