Sou a: Inici / Tràmits / Presentació de reclamacions contra la proclamació provisional dels resultats en les eleccions parcials per a la provisió de vacants i per a la renovació dels representants de l'estudiantat a la Junta de l'ETSAB - 2021

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Adjunteu-hi, si s'escau, els documents en format PDF.
  • Cliqueu al botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i PAN de la targeta activada si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb si necessiteu suport per a la tramitació.

Contacteu amb l'ÀTIC si necessiteu suport tècnic.

Per raons tècniques, la Seu Electrònica no estarà operativa entre les 3:00 h i les 3:30 h. de la matinada.