Sou a: Inici / Tràmits / Programa de promoció del professorat associat

Programa de promoció del professorat associat

Presenta una sol·licitud per participar al Programa de promoció del professorat associat de la UPC.

Abans de realitzar el tràmit

• Consulta al Portal per al PDI tota la informació relativa a la convocatòria.
  • Des de l'aplicació "Associats" omple i descarrega al teu ordinador el pdf de la sol·licitud sense canviar-li el nom. Manté el nom suggerit que segueix el format Cognom1_Cognom2_Nom_ProfessoratAssociat_2020.pdf”).
  • Digitalitza en format pdf els documents addicionals que necessitis aportar.

Durant la realització del tràmit

• Accedeix al tràmit amb la teva Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol altre sistema d'identificació digital vàlid.
  • Omple el formulari
  • Adjunta, si cal, els documents addicionals en format PDF
  • Marca la casella "Declaro"
  • Clica al botó "Signa i registra"
  • Et mostrarà una pantalla on podràs escollir el mètode de signatura
  • A la pantalla per escollir el mètode de signatura, selecciona el que vulguis utilitzar i continua el procés segons les indicacions

Un cop realitzat el tràmit

• Una vegada completat el procés de signatura, l’aplicació t'informarà que s'està processant el tràmit
  • L’aplicació t'informarà que el tràmit s'ha completat correctament
  • Descarrega't el rebut de registre del tràmit.
  • La no recepció del rebut acreditatiu significa que la Universitat Politècnica de Catalunya no ha rebut la sol·licitud. Per tant, el document es tindrà per no presentat a tots els efectes.
  • Rebràs, al cap d'uns minuts, un correu amb remitent tramit.generic.no-reply@upc.edu que conté:
    • Un Codi Segur de Verificació (CSV) de la sol·licitud presentada
    • Un Codi Segur de Verificació (CSV) de cada document adjuntat
  • Si ho necessites, l'apartat d’autoservei de documents de la Seu Electrònica UPC et permetrà obtenir una copia autèntica de la documentació presentada

Contacta amb el Gabinet de Planificació, Avaluació i Qualitat a través de l’adreça electrònica  info.promocio@upc.edu si necessites informació general sobre aquest procés d’avaluació.

Contacta amb l'ÀTIC si necessites suport tècnic.

Per raons tècniques aquesta Seu Electrònica no estarà operativa entre les 3h i les 3'30h. de la matinada.

arxivat sota: ,