Sou a: Inici / Tràmits / Sol·licitud ajut Erasmus+ per a estudiants de doctorat

Sol·licitud ajut Erasmus+ per a estudiants de doctorat

Presenteu una sol·licitud d'ajut Erasmus+ per a estudiants de doctorat

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics(obriu en una finestra nova) de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb el Gabinet de Relacions Internacional, si necessiteu suport per a la tramitació. Tel. 93 4015740.
: .

Contacteu amb l'ÀTIC si necessiteu suport tècnic.

arxivat sota: ,