Sou a: Inici / Tràmits / Sol·licitud d'ajut a la matrícula UPChelps

Sol·licitud d'ajut a la matrícula UPChelps

Presenteu una sol·licitud d'ajut a la matrícula UPChelps

• Consulteu la pàgina web del Servei de Gestió Acadèmica, on trobareu tota la informació.
  • Digitalitzeu en format .pdf els documents addicionals que necessiteu aportar.

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid(obriu en una finestra nova) que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics(obriu en una finestra nova) de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb el Servei de Gestió Acadèmica a través del correu , si teniu algun dubte en el moment de fer la tramitació.

Contacteu amb l'ÀTIC si necessiteu suport tècnic.