Sou a: Inici / Tràmits / Sol·licitud d'esmena al Programa d’Estabilització del PDI

Sol·licitud d'esmena al Programa d’Estabilització del PDI

Presenteu una sol·licitud d'esmena al Programa d’Estabilització. Convocatòria 2022/1

• Consulteu a la pàgina web Portal per al PDI tota la informació relativa a la Convocatòria.

• Digitalitzeu en format .pdf els documents addicionals que necessiteu aportar.

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb el Gestor de Serveis: PUC-Personal (Punt únic de contacte) o truqueu al telèfon 93 401 08 80, si necessiteu suport per a la tramitació.

Contacteu amb l'ÀTIC si necessiteu suport tècnic.