Sou a: Inici / Tràmits / Convocatòria complementària d'ajuts Maria Zambrano per a l’atracció de talent internacional

Presenteu una sol·licitud a la convocatòria

• Consulteu la pàgina web Convocatòria d'ajuts Maria Zambrano, on trobareu tota la informació.
  • Consulteu les bases de la convocatòria per tal de saber quina documentació cal aportar.

Tramita (comunitat UPC)

Tramita (externs UPC)

Tramita No comunitaris

Tramita (comunitat UPC) Tramita (externs UPC) Tramita No comunitaris

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb la Unitat d'Assessorament i Suport Laboral a la Recerca (UASLR-SPDI) si necessiteu suport per a la tramitació. Tel. 93 401 62 40.
Correu electrònic: