Sou a: Inici / Tràmits / Presentació d'esmenes a la Convocatòria d'ajuts de formació de professorat universitari (FPU-UPC)

Presenteu, si s'escau, esmenes a la Convocatòria d'ajuts de formació de professorat universitari per a la realització de la tesi doctoral a la UPC

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada) o amb qualsevol sistema d'identificació VÀLid.
  • Accediu a la tramitació sense autenticació (únicament candidats no comunitaris que no disposin d'identificació -usuari i contrasenya- de la UPC). En aquest cas, haureu d'adjuntar una declaració jurada de que les dades són certes (trobareu el model de declaració jurada, a la pàgina web de la convocatòria).
  • Marqueu la casella de l'Avís legal.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada, si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid(obriu en una finestra nova) que hàgiu escollit.
  • Els candidats no comunitaris hauran d'adjuntar la declaració jurada de que les dades són certes.

• Rebreu, al cap d'uns minuts, un correu amb el remitent tramit.generic.no-reply@upc.edu que conté:
  • En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics(obriu en una finestra nova) de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb la Unitat d'Assessorament i Suport Laboral a la Recerca (UASLR-SP) si necessiteu suport amb la tramitació. Tel. 93 401 62 40.
Correu electrònic: