Nomenament de director/a, degà/ana de centre, departament o institut

Nom del procés

ELECCIÓ DE DIRECTOR/A O DEGÀ/ANA DE LES UNITATS ACADÈMIQUES DE LA UPC

Codi de procés

Nom del tràmit

Comunicació del cessament i nomenament del/ de la director/a, degà/na d’unitat acadèmica

Objectiu

Comunicar electrònicament el cessament i nomenament del/ de la director/a o degà/na d’una unitat acadèmica, així com actualitzar els corresponents sistemes d’informació.

Responsable i contacte

Secretaria General

En cas de consulta o incidència del tràmit, dirigiu-vos a la Secretaria General:

-->secretaria.general@upc.edu

--> Telèfon: 16110

Qui pot realitzar el tràmit

Els/les secretaris/es acadèmics de les unitats acadèmiques o bé els seus equips de suport.

Inici de tràmit

L’inicia el/la secretari/ària acadèmic/a, o el seu equip de suport, quan finalitza el procés electoral, mitjançant l’accés a la Seu Electrònica de la UPC prèvia identificació.

Per iniciar el tràmit també podeu clicar l’enllaç que trobareu al final d’aquesta ajuda.

Instruccions

Una vegada us hàgiu identificat, podreu accedir al formulari electrònic on heu d’indicar la relació de candidatures, el nombre de vots obtinguts, el nombre de vots en blanc i nuls i signar digitalment el formulari a través del Portafirmes de la UPC.

Termini

El nomenament de director/a, degà/na es pot fer durant tot l’any, i s’inicia després de la proclamació definitiva del candidat o de la candidata.

Documentació que cal aportar a l’inici del tràmit

No és necessària cap documentació addicional.

Altres informacions

Normativa Interna:

Estatuts UPC

Acord núm. 129 / 2012 del Consell de Govern Reglament electoral de la Universitat Politècnica de Catalunya

Directrius generals per a l’elaboració dels reglaments d’organització i funcionament de les unitats acadèmiques

Normativa Externa:

Ley Orgánica 6/2001, de 21 de diciembre, de Universidades

Ley Orgánica 4/2007, de 12 de abril, por la que se modifica la Ley Orgánica 6/2001, de 21 de diciembre, de Universidades.

Llei 1/2003, de 19 de febrer, d'universitats de Catalunya

Òrgan de resolució

Efectes de silenci

Fi de via administrativa

Informació complementària

Si durant el tràmit teniu qualsevol incidència amb el certificat digital, disposeu del suport de la pàgina web d’identitat digital de la UPC
www.upc.edu/identitatdigital on hi trobareu els diversos assistents per a la configuració i un espai de preguntes més freqüents.

Si la incidència perdura, si us plau, poseu-vos en contacte amb el vostre suport informàtic.

Inici de tràmit

*** Enllaç a l’inici de tràmit ****