Subhasta pública d’un bé immoble patrimonial (2015)

Subhasta pública d’un bé immoble patrimonial procedent d'un llegat adquirit per la Universitat Politècnica de Catalunya..

Dades generals

Dades d'adjudicació

Data de realització de la subhasta.

La subhasta pública tindrà lloc el dia 30 de juny de 2015, a les 10 hores, a la sala de juntes del Servei de Patrimoni i Contractació de la UPC, situada a l’edifici Vèrtex, 2ª planta, plaça Eusebi Güell, 6, 08034 de Barcelona.

Empreses participants

Import de licitació (IVA inclòs)
El tipus de licitació del contracte, entès com a import mínim del preu de compravenda que poden oferir els licitadors, es fixa en 275.000 Euros (impostos i despeses exclosos), que podrà ésser millorat a l’alça. La venda s’adjudica a l’oferta econòmica més elevada.
Import d'adjudicació (IVA inclòs)

Adjudicatari definitiu

Dades administratives

La subhasta pública tindrà lloc el dia 16 de juliol de 2013, a les 10
Vèrtex, 2ª planta, plaça Eusebi Güell, 6, 08034 de Barcelona.