Instruccions per votar identificant-vos amb usuari i contrasenya

Els passos que haureu de seguir per a fer el procés de votació són els que es detallen tot seguit però, si voleu més informació, podeu consultar el vídeo assistent

0. Si voteu des d'un ordinador compartit assegureu-vos de reiniciar la sessió del navegador.

1. Identifiqueu-vos amb el vostre nom d'usuari i contrasenya de la intranet de la UPC.

2. Selecció d'elecció.  Aquesta pantalla mostra l'elecció o eleccions en les que podeu exercir el vostre dret a vot.

3 Papereta de vot. Un cop a la papereta de vot, podeu veure les candidatures que es presenten. Clicant el botó enllaç pnyx candidats.gif
visualitzareu els noms de les persones que en formen part . Per votar, heu de seleccionar l'opció desitjada marcant la casella corresponent i fent clic al botó de "Valida". El programa de vot no permetrà continuar si no s'ha escollit, com a mínim, una candidatura o si s'escolleix més d´una.

4. Pantalla de confirmació. En aquesta pantalla es veu l'opció escollida prèviament. Podeu "Confirmar el Vot" o bé "Revisar el Vot" per a tornar al pas anterior.

5. Rebut de vot. Si ho desitgeu, podeu imprimir o guardar en un fitxer PDF el rebut que garanteix l'emissió del vot.

5. Sortiu de l'aplicació. Finalitzat el procés de vot, per tal de sortir de l'aplicació i que es tanqui la sessió s'ha de clicar al botó "SORTIR".

És important que s'utilitzin sempre els botons propis de l'aplicació per a moure's entre les pantalles i per sortir de l'urna electrònica un cop acabada la votació, i no fer servir els botons del propi navegador ni tancar la finestra directament ja que en algunes situacions s'ha detectat una incidència que obliga a tornar-se a identificar.

Premeu el botó per a l'accés a la votació.

Urna electrònica