Elecció de representants per proveir les vacants del Claustre Universitari de la UPC 2023

Eleccions de representants per proveir les vacants del Claustre universitari de la UPC

Des d'aquesta pàgina,  podeu realitzar telemàticament els tràmits relacionats amb les eleccions per a l'elecció de representants per proveir les vacants del Claustre Universitari de la UPC 2022.  Podeu presentar la vostra candidatura individual o col·lectiva o interposar reclamacions contra el cens electoral, contra les candidatures provisionals o contra la proclamació provisional de candidats o candidates.

Reclamacions al cens provisional.

Presentació de candidatura individual

Sector PDI-A     Sector PDI-B     Sector Estudiantat

Acceptació de participació en una candidatura col·lectiva.

Tramita

Cada membre de la candidatura, excepte la persona ponent que la presenta, ha de tramitar aquest formulari i, posteriorment, enviar a la persona ponent de la candidatura, per a aquesta circumscripció/col·legi electoral, el rebut del tràmit per tal que el ponent l'adjunti al formulari de "Presentació de candidatura col·lectiva".

Presentació de candidatura col·lectiva.

Sector PDI-A     Sector PDI-B     Sector Estudiantat

La persona ponent de la candidatura col·lectiva d’una circumscripció/col·legi electoral ha de tramitar aquest formulari i adjuntar els rebuts (.zip) de tots els membres que integren la candidatura per a aquesta circumscripció/col·legi electoral. En el llistat de membres cal incloure també el nom de la persona ponent, atès que és membre integrant de la candidatura.

Reclamacions contra la proclamació provisional de les candidatures

Tramita

Reclamacions contra la proclamació provisional dels candidats o candidates electes.

Enllaç a l'urna de vot

Rebuts de votacions