Sou a: Inici / Sobre la Seu / Oficina d'atenció en matèria de Registre

Oficina d'atenció en matèria de Registre

El Registre General és l’instrument de la Universitat per controlar el flux de comunicació entre aquesta administració, la ciutadania i altres organitzacions, i dona fe de si s’ha produït o no aquesta comunicació. La seva finalitat és preservar els drets de la ciutadania i també els de l’Administració.

Des de l’entrada en vigor del Reglament del Registre General de la UPC, aprovat per Acord CG/2019/07/33, d’11 de desembre de 2019, els escrits, les sol·licituds i la resta de comunicacions dirigides a la Universitat, s’han de presentar per  mitjans telemàtics, en el registre electrònic, a través de la Seu Electrònica, utilitzant el tràmit corresponent del catàleg o, cas de no haver-hi un tràmit específic habilitat, per la instancia genèrica.

Per a realitzar qualsevol consulta us podeu adreçar a:

• Atenció presencial
    • Edifici Vèrtex, planta 0
    • Adreça: Plaça d'Eusebi Güell, 6, 08034 Barcelona

Horari: de dilluns a divendres de 9’30 h. a 13'30 h. Els dies festius de caràcter estatal i autonòmic i les festes locals de Barcelona romandrà tancat:. Veure calendari de dies inhàbils.