Carta de serveis i tràmits

PDI i PAS

PIssarra

Aquí trobareu disponible la relació de tràmits per al Personal Docent i Investigador i Personal d'Administració i Serveis que admet actualment la UPC.

Tràmits

Estudiantat

Academic

Els tràmits específics per a l'estudiantat els trobareu disponibles a e-secretaria

Tràmits generals

• Instància Genèrica. En aquest enllaç podreu registrar telemàticament sol·licituds genèriques adreçades únicament a la Universitat Politècnica de Catalunya.

Podeu fer servir aquesta instància sempre que no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.

En aquest enllaç podreu registrar telemàticament les sol·licituds per participar a la convocatòria d’ajuts adreçats a les empreses, spin-offs i start-ups ubicades al parc de recerca i innovació de la UPC, a la incubadora de la ESA o sorgides de l’entorn UPC, per fomentar la realització de pràctiques acadèmiques externes dels estudiants de màster de la UPC. Pots trobar més informació a:

- Campus Energia.
- Barcelona Knowledge Campus. BKC