Carta de serveis i tràmits v0

PDI i PAS

PIssarra

Aquí trobareu disponible la relació de tràmits per al Personal Docent i Investigador i Personal d'Administració i Serveis que admet actualment la UPC.

Tràmits

• Sol·licitud d'admissió al concurs de personal d'administració i serveis laboral temporal de la UPC.  (e-registre)
  • Sol·licitud d'admissió personal funcionari de promoció horitzontal. (e-registre)
  • Sol·licitud d'admissió concurs personal funcionari de trasllat de mèrits. (e-registre)
  • Sol·licitud concurs intern del PAS laboral de la UPC. (e-registre)
  • Signatura d'ordres de pagament (Portafirmas)

Estudiantat

Academic

Els tràmits específics per a l'estudiantat els trobareu disponibles a e-secretaria

Tràmits generals

• Instància Genèrica. En aquest enllaç podreu registrar telemàticament sol·licituds genèriques adreçades únicament a la Universitat Politècnica de Catalunya.

Podeu fer servir aquesta instància sempre que no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.