Sou a: Inici / Tràmits / Premi UPC de Ciència-Ficció Miquel Barceló / Premio UPC de Ciencia-Ficción Miquel Barceló / Miquel Barceló UPC Science Fiction Award / Prix UPC de science-fiction Miquel Barceló

Presenteu una obra al Premi UPC de Ciència-Ficció Miquel Barceló de la Universitat Politècnica de Catalunya

Consulteu tota la informació relativa a la convocatòria d'aquest premi a la pàgina web Premi UPC de Ciència-Ficció Miquel Barceló.

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Si us heu identificat amb usuari/contrasenya, podreu finalitzar el tràmit de signatura amb el PAN de la targeta activa o codi d'Identificació i signatura (CIS), que podeu obtenir accedint a MyID. També podeu utilitzar el sistema VÀLid que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics de la Seu Electrònica de la UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb el Consell Social per correu electrònic (), o bé trucant al 93 401 63 43, si necessiteu suport per a la tramitació.