Sou a: Inici / Tràmits / Sol·licitud d'adaptacions per a l'estudiantat amb necessitats de suport educatiu (NSE)

Presenteu una sol·licitud per poder tenir mesures compensatòries en els estudis de grau i màster a la Universitat Politècnica de Catalunya

• Consulteu la informació a la pàgina web Inclusió.

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb l'Oficina d'Inclusió, Gabinet d'Innovació i Comunitat(obriu en una finestra nova), si necessiteu suport per a la tramitació. Tel. 93 401 07 00.

Plaça Eusebi Güell, 6-8
Edifici Vèrtex, Planta 0