Sou a: Inici / Tràmits / Convocatòria de subvencions d’activitats i projectes de les associacions inscrites al registre UPC

Accediu a la Convocatòria de subvencions d’activitats i projectes de les associacions inscrites al registre UPC

• Consulteu les bases de la convocatòria per tal de saber quina documentació cal aportar.
  • Digitalitzeu en format .pdf els documents addicionals que necessiteu aportar.

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada).
  • Marqueu la casella de l'Avís legal.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada, si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid(obriu en una finestra nova) que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics(obriu en una finestra nova) de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb el Rectorat, tel. 93 401 61 13, si necessiteu suport amb la tramitació.