Sou a: Inici / Tràmits / Aportació voluntaria Campanya 0,7%

Aportació voluntaria Campanya 0,7%

Aporta el 0'7% de la teva nòmina a "La campanya 0'7%" del Centre de Cooperació pel Desenvolupament de la UPC..

Abans de realitzar el tràmit

Inicia el tràmit

Durant la realització del tràmit

• Accedeix al tràmit amb la teva Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol altre sistema d'identificació digital vàlid.
  • Omple el formulari
  • Adjunta, si cal, els documents addicionals en format PDF
  • Marca la casella "Declaro"
  • Clica al botó "Signa i registra"
  • Et mostrarà una pantalla on podràs escollir el mètode de signatura
  • A la pantalla per escollir el mètode de signatura, selecciona el que vulguis utilitzar i continua el procés segons les indicacions

Un cop realitzat el tràmit

• Una vegada completat el procés de signatura, l’aplicació t'informarà que s'està processant el tràmit
  • L’aplicació t'informarà que el tràmit s'ha completat correctament
  • Descarrega't el rebut de registre del tràmit.
  • La no recepció del rebut acreditatiu significa que la Universitat Politècnica de Catalunya no ha rebut la sol·licitud. Per tant, el document es tindrà per no presentat a tots els efectes.
  • Rebràs, al cap d'uns minuts, un correu amb remitent tramit.generic.no-reply@upc.edu que conté:
    • Un Codi Segur de Verificació (CSV) de la sol·licitud presentada
    • Un Codi Segur de Verificació (CSV) de cada document adjuntat
  • Si ho necessites, l'apartat d’autoservei de documents de la Seu Electrònica UPC et permetrà obtenir una copia autèntica de la documentació presentada

Contacta amb el Gestor de Serveis: PUC-Personal  (Punt únic de contacte) o al telèfon 93 4010880.si necessites suport per fer la tramitació

Contacta amb identitat.digital@upc.edu (telèfon 93 401 74 67) per qualsevol consulta relacionada amb la teva identitat (carnet UPC, número numero PAN, certificació digital)

Contacta amb l'ÀTIC si necessites suport tècnic.

Per raons tècniques aquesta Seu Electrònica no estarà operativa entre les 3h i les 3'30h.de la matinada.