Sou a: Inici / Tràmits / Aportació voluntària Campanya 0,7%

Aportació voluntària Campanya 0,7%

Aporteu el 0,7% de la vostra nòmina a "La campanya 0,7%" del Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC

• Accediu al tràmit amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol altre sistema d'identificació digital VÀLid.
  • Marqueu la casella "Declaro".
  • Cliqueu el botó "Signa i registra".
  • Es mostrarà una pantalla on podreu escollir el mètode de signatura.
  • A la pantalla per escollir el mètode de signatura, seleccioneu el que vulgueu utilitzar i continueu el procés segons les indicacions.

• Una vegada completat el procés de signatura, l’aplicació us informarà que s'està processant el tràmit.
  • L’aplicació us informarà que el tràmit s'ha completat correctament.
  • La no recepció del rebut acreditatiu significa que la Universitat Politècnica de Catalunya no ha rebut la sol·licitud. Per tant, el document es tindrà per no presentat a tots els efectes.
  • Rebreu, al cap d'uns minuts, un correu amb el remitent tramit.generic.no-reply@upc.edu que conté:
  • En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics(obriu en una finestra nova) de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb el Gestor de Serveis: PUC-Personal (Punt únic de contacte), o truqueu al telèfon 93 401 08 80, si necessiteu suport per fer la tramitació.

Contacteu amb identitat.digital@upc.edu (telèfon 93 401 74 67) per a qualsevol consulta relacionada amb la vostra identitat (carnet UPC, número PAN, certificació digital).