Sou a: Inici / Tràmits / Premis interuniversitaris ODS als millors Treballs Finals de Grau i Màster en l’àmbit de la promoció de la salut

Presenteu una sol·licitud a la convocatòria. La participació implica l’acceptació d’aquestes bases i del que estableix la convocatòria. L’aclariment de qualsevol dubte en la interpretació d’aquestes bases correspon a la Comissió de Selecció.
Persones que hagin defensat el seu Treball de Fi de Grau o de Màster en el curs 2022-2023.
Contacteu amb el Gabinet d'Innovació i Comunitat a través de l'adreça gestio.sostenible@upc.edu o del telèfon 93 401 74 65, si necessiteu suport per a la tramitació. Contacteu amb l' ATIC si necessiteu suport tècnic.
Consulteu tota la informació relativa a la convocatòria dels Premis en aquest enllaç

Què necessiteu fer?

Sol·licitud de participació

Vigent del 9 al 27 d'octubre.
Tramita

Esmena a la sol·licitud

Tramita

Procés de tramitació i suport.

Sistemes d'identificació i signatura electrònica.