Sou a: Inici / Tràmits / Convocatòria de proves selectives per a l'accés a l'escala administrativa (subgrup C1) de la UPC, torn de promoció interna i torn de promoció interna per a la integració de personal laboral fix

Presenteu la vostra sol·licitud.

Tramita (comunitat UPC)

Tramita (externs UPC)

Tramita (comunitat UPC) Tramita (externs UPC)

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb el Servei de Desenvolupament Professional, si necessiteu suport per a la tramitació.

arxivat sota: ,