Sou a: Inici / Tràmits / Sol·licitud de devolució de preus públics

Sol·licitud de devolució de preus públics

Presenteu una sol·licitud de devolució de preus públics

• Consulteu a la pàgina web del Servei de Gestió Acadèmica, on trobareu tota la informació.
  • Digitalitzeu en format .pdf els documents addicionals que necessiteu aportar.

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Adjunteu-hi, si s'escau, els documents addicionals en format .pdf, .psd i/o .indd.
  • Marqueu la casella de l'Avís legal.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada, si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid(obriu en una finestra nova) que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics(obriu en una finestra nova) de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Si teniu algun dubte en el moment de fer la tramitació, contacteu amb el Servei de Gestió Acadèmica, a través del telèfon 934011751, o de la pàgina web https://demana.upc.edu/sga.

Contacteu amb l'ÀTIC si necessiteu suport tècnic.