Sou a: Inici / Tràmits / Sol·licitud del títol universitari oficial de Grau / Màster. Solicitud del título universitario oficial de grado/máster. Application form for the official bachelor’s/master’s degree certificate

Presenta la sol·licitud del títol universitari oficial de Grau / Màster. Solicitud del titulo universitario oficial de grado/máster. Application form for the official bachelor’s/master’s degree certificate

Abans de realitzar el tràmit

El títol es pot sol·licitar quan:

• s’hagin superat la totalitat dels crèdits que preveu el pla d’estudis conduent a l’obtenció del títol de grau o màster
  • l’estat de l’expedient sigui tancat
  • tots els serveis acadèmics estiguin pagats
  • s’hagi acreditat també l’assoliment de la competència transversal en tercera llengua (únicament pels estudis de grau)

Has de digitalitzar i annexar al formulari els següents documents:
  • Imatge del document identificatiu per les dues cares: DNI o passaport vigent (estudiants amb nacionalitat espanyola) / Passaport o NIE vigent (estudiants amb nacionalitat estrangera).
  • Full de sol·licitud del títol facilitat per la secretaria acadèmica del teu centre, degudament emplenat i signat de manera manuscrita o electrònicament.
  • Digitalitza altres documents addicionals que necessitis aportar.
  • Pots consultar el web del teu centre on trobaràs tota la informació
Recorda que per a completar aquesta sol.licitud, has de realitzar el pagament de la taxa d’expedició del títol. Quan la Secretaria Acadèmica del teu centre hagi verificat la documentació presentada així com el pagament, expedirà el resguard del títol i te’l farà arribar.

Clica al botó "Tramita" del teu centre, per accedir al formulari de sol·licitud.

Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE)

Tramita Comunitat UPC

Tramita (externs UPC)

Tramita Comunitat UPC Tramita (externs UPC)

Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC)

Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB)

Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM)

Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG)

Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB)

Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT)

Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB)

Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès (ETSAV)

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB)

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB)

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB)

Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT)

Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME)

Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB)

Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Escola Universitària Politècnica de Mataró

Escola Universitària Enginyeria Industrial d’Igualada

Durant la realització del tràmit

• Accedeix al tràmit amb la teva Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol altre sistema d'identificació digital vàlid.
  • Omple el formulari
  • Annexa: la imatge del document identificatiu i el full de sol·licitud de títol.
  • Marca la casella "Declaro"
  • Clica al botó "Signa i registra"
  • Et mostrarà una pantalla on podràs escollir el mètode de signatura
  • A la pantalla per escollir el mètode de signatura, selecciona el que vulguis utilitzar i continua el procés segons les indicacions

Un cop realitzat el tràmit

• Una vegada completat el procés de signatura, l’aplicació t'informarà que s'està processant el tràmit
  • L’aplicació t'informarà que el tràmit s'ha completat correctament
  • Descarrega't el rebut de registre del tràmit.
  • La no recepció del rebut acreditatiu significa que la Universitat Politècnica de Catalunya no ha rebut la sol·licitud. Per tant, el document es tindrà per no presentat a tots els efectes.
  • Rebràs, al cap d'uns minuts, un correu amb remitent tramit.generic.no-reply@upc.edu que conté:
    • Un Codi Segur de Verificació (CSV) de la sol·licitud presentada
    • Un Codi Segur de Verificació (CSV) de cada document adjuntat
  • Si ho necessites, l'apartat d’autoservei de documents de la Seu Electrònica UPC et permetrà obtenir una copia autèntica de la documentació presentada

Si tens algun dubte en el moment de fer la tramitació contacta amb Gestió Acadèmica del teu centre.

En cas que necessitis suport tècnic contacta amb l'ÀTIC.

Per raons tècniques aquesta formulari de participació (Seu Electrònica) no estarà operatiu entre les 3h i les 3'30h. de la matinada.