Sou a: Inici / Tràmits / Sol·licitud del títol universitari oficial de grau/Màster. Solicitud del título universitario oficial de grado/máster. Application form for the official bachelor’s/master’s degree certificate.

Presenteu la sol·licitud del títol universitari oficial de grau/màster. Solicitud del titulo universitario oficial de grado/máster. Application form for the official bachelor’s/master’s degree certificate.

El títol es pot sol·licitar quan:

• S’hagin superat la totalitat dels crèdits que preveu el pla d’estudis conduent a l’obtenció del títol de grau o màster.
  • L’estat de l’expedient sigui tancat.
  • Tots els serveis acadèmics estiguin pagats.
  • S’hagi acreditat també l’assoliment de la competència transversal en tercera llengua (únicament pels estudis de grau).

Heu de digitalitzar i annexar al formulari els següents documents:
  • Imatge del document identificatiu per les dues cares: DNI o passaport vigent (estudiants amb nacionalitat espanyola) / passaport o NIE vigent (estudiants amb nacionalitat estrangera).
  • Full de sol·licitud del títol facilitat per la secretaria acadèmica del vostre centre, degudament emplenat i signat de manera manuscrita o electrònicament.
  • Digitalitzeu en format .pdf els altres documents addicionals que necessiteu aportar.
  • Podeu consultar la pàgina web del vostre centre, on trobareu tota la informació.
Recordeu que, per a completar aquesta sol·licitud, cal que realitzeu el pagament de la taxa d’expedició del títol. Quan la Secretaria Acadèmica del vostre centre hagi verificat la documentació presentada, així com el pagament, expedirà el resguard del títol i us el farà arribar.

Cliqueu el botó Tramita per iniciar la tramitació.

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol altre sistema d'identificació digital VÀLid.
  • Annexeu la imatge del document identificatiu i el full de sol·licitud de títol.
  • Marqueu la casella "Declaro".
  • Cliqueu el botó "Signa i registra".
  • Es mostrarà una pantalla on podreu escollir el mètode de signatura.
  • A la pantalla per escollir el mètode de signatura, seleccioneu el que vulgueu utilitzar i continueu el procés segons les indicacions.

• Una vegada completat el procés de signatura, l’aplicació us informarà que s'està processant el tràmit.
  • La no recepció del rebut acreditatiu significa que la Universitat Politècnica de Catalunya no ha rebut la sol·licitud. Per tant, el document es tindrà per no presentat a tots els efectes.
  • En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics(obriu en una finestra nova) de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Si teniu algun dubte en el moment de fer la tramitació, contacteu amb el Servei de Gestió Acadèmica, a través del telèfon 934011751, o de la pàgina web https://demana.upc.edu/sga.

Contacteu amb l'ÀTIC si necessiteu suport tècnic.