Sou a: Inici / Tràmits / Sol·licitud d'acreditació de la tercera llengua

Sol·licitud d'acreditació de la tercera llengua

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Si teniu algun dubte en el moment de fer la tramitació, contacteu amb el vostre centre.

Contacteu amb l'ÀTIC si necessiteu suport tècnic.