Sou a: Inici / Tràmits / Sol·licitud d’incorporació d’un nou membre a un Grup de Recerca

Sol·licitud d’incorporació d’un nou membre a un Grup de Recerca

Presenteu una sol·licitud d'incorporació a un grup de recerca

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb la unitat d'informació RDI del Gabinet de Planificació, Avaluació i Qualitat (GPAQ) enviant un correu a l'adreça electrònica , si necessiteu suport per a la tramitació.