Sou a: Inici / Tràmits / Convocatòria d'ajuts de formació de professorat universitari FPU-UPC per a la realització de la tesi doctoral a la UPC

Presenteu una sol·licitud a la convocatòria

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid(obriu en una finestra nova) que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics(obriu en una finestra nova) de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb la Unitat d'Assessorament i Suport Laboral a la Recerca (UASLR) si necessiteu suport per a la tramitació. Tel. 93 401 62 40.
Correu electrònic: