Sou a: Inici / Tràmits / Premi UPC Arquitectura, Enginyeria, Ciències i Tecnologia per a treballs de recerca de batxillerat i projectes de CFGS

Presenteu una sol·licitud per participar a la 25a. edició del Premi UPC Arquitectura, Enginyeria, Ciències i Tecnologia per a treballs de recerca de batxillerat i projectes de CFGS
Aquesta convocatòria s'adreça a l’alumnat de Catalunya de segon de batxillerat i de cicles formatius de grau superior que vulguin iniciar els seus estudis universitaris a la UPC el pròxim curs acadèmic 2024-2025.
El Servei de Comunicació és la unitat responsable de la convocatòria del premi. Si necessiteu suport amb la inscripció contacteu a través de premi.upc@upc.edu.
  • Si necessiteu suport tècnic contacteu amb l’Àtic (Serveis Tic de la UPC) a través de atic@upc.edu o truqueu al telèfon 93 401 62 13.
  • Per a més informació accediu a la pàgina web del Portal del Premi.

Què necessiteu fer?

Presentar el treball de recerca de batxillerat

Vigent del 28 de novembre fins al 12 d'abril de 2024 a les 10:00 h.
Tramita

Presentar el projecte de CFGS

Vigent del 28 de novembre fins al 17 de maig de 2024 a les 10:00 h.

Tramita

Procés de tramitació i suport.

Sistemes d'identificació i signatura electrònica.