Sou a: Inici / Tràmits / Convocatòria d'ajuts de matrícula per a estudiants refugiats UPC 2023/2024

Convocatòria d'ajuts de matrícula per a estudiants refugiats UPC 2023/2024

Presenteu una sol·licitud per a participar a la convocatòria d'ajuts de matrícula per a estudiants refugiats en el període acadèmic 2023-2024
Aquesta convocatòria s’adreça a persones que han hagut de fugir del seu país a causa de conflictes bèl·lics o altres contextos d’emergència o de persecució, que tenen una situació socioeconòmica desfavorable i que es troben en les circumstàncies següents:
  • Estudiants oficials de grau o màster matriculats en centres propis de la UPC durant el curs pel qual es presenti la sol·licitud.
  • Estudiants de doctorat de qualsevol dels programes coordinats per la UPC.
  • Contacteu amb el Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) a través de l'adreça electrònica o a través del telèfon 93 401 57 08.
  • Contacteu amb l' ATIC si necessiteu suport tècnic.
Consulteu tota la informació relativa a la convocatòria

Què necessiteu fer?

Sol·licitud de participació

Vigent del 26 d'octubre fins al 16 de novembre.
Tramita

Al·legacions a la convocatòria

Vigent del 14 al 21 de desembre.
Tramita

Procés de tramitació i suport.

Sistemes d'identificació i signatura electrònica.