Sou a: Inici / Tràmits / Convocatòries de concursos de personal laboral temporal de la Universitat Politècnica de Catalunya

Presenteu una sol·licitud per participar en les convocatòries de concursos de personal laboral temporal de la Universitat Politècnica de Catalunya

• Consulteu a la pàgina web del Servei de Desenvolupament Professional els processos selectius vigents.
  • Consulteu les bases de la convocatòria a la qual vulgueu concórrer per conèixer quina documentació cal aportar.

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid(obriu en una finestra nova) que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics(obriu en una finestra nova) de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb el Servei de Desenvolupament Professional si teniu qualsevol dubte relacionat amb els processos selectius i les convocatòries.

arxivat sota: ,