Sou a: Inici / Tràmits / Sol·licitud d’accés directe a estudis de la UPC, per canvi d’estudis, centre o universitat

Presenta la teva sol·licitud d’accés directe amb reconeixement/convalidació d’estudis universitaris previs.

• Consulta la pàgina web del  centre on s'informa del procediment.
  • Digitalitza a format .pdf els documents addicionals que necessitis aportar.

Tramita Estudiantat UPC

Tramita (externs UPC)

Tramita (NO comunitaris)

Tramita Estudiantat UPC Tramita (externs UPC) Tramita (NO comunitaris)

Identificació:
  • Si ets estudiant de la UPC, accedeix al tràmit amb la teva Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya)
  • Si ets ciutadà de la UE accedeix al tràmit  o amb qualsevol sistema d'identificació digital vàlid.
  • Si ets ciutadà no comunitari i no disposes d'identificació -usuari i pasword- de la UPC, hauràs d'adjuntar una declaració jurada que les dades són certes.

Incorporació de dades i documentació
  • Omple el formulari
  • Adjunta, en format PDF, la documentació que t'indiqui el teu centre.
  • Marca la casella "Declaro"
  • Clica al botó "Signa i registra"
Signatura

• L'aplicació t'informarà que s'ha completat correctament.
  • Descarrega el rebut de registre de la sol·licitud.
  • Rebràs, al cap d'uns quants minuts, un correu amb el remitent tramit.generic.no-reply@upc.edu, que contindrà:
  • En el cas que ho necessitis, l'apartat Verificació de documents electrònics(obriu en una finestra nova) de la Seu Electrònica de la UPC et permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacta amb la secretaria del centre al qual sol·licites l'accés si tens algun dubte en el moment de fer la tramitació.

Contacta amb l'ATIC si necessites suport tècnic.

Per raons tècniques, la Seu Electrònica no estarà operativa entre les 3:00 h i les 3:30 h. de la matinada.