Sou a: Inici / Tràmits / Sol·licitud d’accés directe a estudis de la UPC, per canvi d’estudis, centre o universitat

Presenta la teva sol·licitud d’accés directe amb reconeixement/convalidació d’estudis universitaris previs.

Abans de realitzar el tràmit

La resolució d’aquest tipus de sol·licitud és competència de la direcció/deganat del centre docent que imparteix els estudis pels quals vols sol·licitar l’accés. Per aquest motiu, abans d’iniciar el tràmit: . En aquest enllaç trobaràs els accessos a les pàgines informatives dels centres de la UPC

• visita la pagina d'informació del centre on s'informa del procediment
  • comprova i digitalitza en format PDF la documentació que cal que aportis

Clica al botó "Tramita" del centre que imparteix els estudis pels quals sol·licites l'acces.

Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE)

Tramita Estudiantat UPC

Tramita (externs UPC)

Tramita (NO comunitaris)

Tramita Estudiantat UPC Tramita (externs UPC) Tramita (NO comunitaris)

Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC)

Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB)

Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM)

Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG)

Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB)

Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT)

Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB)

Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès (ETSAV)

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB)

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB)

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB)

Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB)

Facultat d'Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT)

Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME)

Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB)

Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Escola Universitària Politècnica de Mataró

Escola Universitària Enginyeria Industrial d’Igualada

Durant la realització del tràmit

Identificació:
  • Si ets estudiant de la UPC, accedeix al tràmit amb la teva Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya)
  • Si ets ciutadà de la UE accedeix al tràmit  o amb qualsevol sistema d'identificació digital vàlid.
  • Si ets ciutadà no comunitari i no disposes d'identificació -usuari i pasword- de la UPC, hauràs d'adjuntar una declaració jurada que les dades són certes.

Incorporació de dades i documentació
  • Omple el formulari
  • Adjunta, en format PDF, la documentació que t'indiqui el teu centre.
  • Marca la casella "Declaro"
  • Clica al botó "Signa i registra"
Signatura

Un cop realitzat el tràmit

• Una vegada completat el procés de signatura, l’aplicació t'informarà que s'està processant el tràmit
  • L’aplicació t'informarà que el tràmit s'ha completat correctament
  • Descarrega't el rebut de registre del tràmit.
  • La no recepció del rebut acreditatiu significa que la Universitat Politècnica de Catalunya no ha rebut la sol·licitud. Per tant, el document es tindrà per no presentat a tots els efectes.
  • Rebràs, al cap d'uns minuts, un correu amb remitent tramit.generic.no-reply@upc.edu que conté:
    • Un Codi Segur de Verificació (CSV) de la sol·licitud presentada
    • Un Codi Segur de Verificació (CSV) de cada document adjuntat
  • Si ho necessites, l'apartat d’autoservei de documents de la Seu Electrònica UPC et permetrà obtenir una copia autèntica de la documentació presentada

Si tens algun dubte en el moment de fer la tramitació contacta amb la secretaria del centre al qual sol·licites l’accés

En cas que necessitis suport tècnic contacta amb l'ÀTIC.

Per raons tècniques aquesta formulari de participació (Seu Electrònica) no estarà operatiu entre les 3h i les 3'30h. de la matinada.