Sou a: Inici / Tràmits / Sol·licitud de certificat de les proves d’accés a la universitat realitzades a la UPC (PAU i altres)

Presenteu aquest tràmit si has de sol·licitar el certificat d'haver fet a la UPC les PAU / les proves per més grans de 25 anys / més grans de 40 anys / més grans de 45 anys, o si vols demanar el trasllat de l’expedient de les PAU a una universitat de l’Estat espanyol no catalana.
A totes les persones que necessitin el certificat d'haver fet a la UPC les PAU / les proves per més grans de 25 anys / més grans de 40 anys / més grans de 45 anys, o que vulguin demanar el trasllat de l’expedient de les PAU a una universitat de l’Estat espanyol no catalana.

Què necessiteu fer?

Inicia la tramitació

Tramita

Procés de tramitació i suport.

Sistemes d'identificació i signatura electrònica.

arxivat sota: