Sou a: Inici / Tràmits / Convocatòria de projectes d'innovació docent 2021

Convocatòria de projectes d'innovació docent 2021

Presenteu una sol·licitud a la convocatòria de projectes d'innovació docent 2021. Acord CG/2021/02/34,. Vicerectorat d'Avaluació i Qualitat

Tramita

• Accediu a la tramitació amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Adjunteu-hi, si s'escau, els documents en format PDF.
  • Cliqueu al botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i PAN de la targeta activada si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.

Contacteu amb l'Institut de Ciències de l''Educació (ICE) 93 401 60 66 si necessites suport amb la tramitació.

Per raons tècniques, la Seu Electrònica no estarà operativa entre les 3:00 h i les 3:30 h. de la matinada.

arxivat sota: ,