Avaluació dels mèrits de gestió

Nom del procés

RECONEIXEMENT DELS MERITS DE GESTIÓ DEL PDI

Codi de procés

Nom del tràmit

Sol·licitar l’avaluació i reconeixement dels mèrits de gestió

Objectiu

Avaluar les tasques de gestió realitzades entre el 30/12/1991 i el 31/12 de l'any anterior a la sol·licitud.

Responsable i contacte

Gabinet de Planificació, Avaluació i Qualitat de la Universitat Politècnica de Catalunya (GPAQ)

En cas de consulta o incidència del tràmit, dirigiu-vos via correu electrònic a info.gpaq@upc.edu.

Qui pot realitzar el tràmit

El personal docent i investigador següent:

• Funcionaris de carrera de cossos docents universitaris a temps complet: catedràtic/a d’universitat, professor/a titular d’universitat, catedràtic/a d’escola universitària i professor/a titular d’escola universitària (segons l’article 56 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats (LOU).
  • Personal docent i investigador contractat a temps complet: catedràtic/a, professorat agregat, professorat col·laborador permanent i professorat lector.

Inici del tràmit

El procés s'inicia d'ofici quan l’Agència per a la Qualitat Universitària de Catalunya (AQU Catalunya) obre la convocatòria. Un cop oberta aquesta, el professor o professora haurà de sol·licitar el reconeixement dels mèrits de gestió.

Instruccions

La sol·licitud de reconeixement dels mèrits de gestió es realitza mitjançant una aplicació on el professorat pot consultar els càrrecs dels quals la universitat en té constància i si és el cas, afegir nova informació.

El professorat cal que es descarregui de la pàgina web del Gabinet d’Avaluació, Planificació i Qualitat el formulari en format .pdf que ha d’omplir (enllaç al document). Un cop degudament emplenat el pot presentar al registre de la UPC, les oficines i horaris les trobareu (enllaç), o bé, si disposeu d’un certificat digital, podeu lliurar-lo a través del registre telemàtic de la UPC (enllaç).

Es pot presentar mitjançant:

Canal presencial, registre de la UPC.
Canal telemàtic, el registre electrònic de la UPC (enllaç)

Termini

Documentació que cal aportar a l’inici del tràmit

El professorat afectat haurà d’omplir el formulari del tràmit sense que sigui necessària cap documentació inicial addicional, llevat que li sigui sol·licitada per complementar la informació comunicada al formulari. A REVISAR PEL GPAQ.

Altres informacions

El procés finalitza amb el lliurament d'un informe a AQU Catalunya i el seu reconeixement econòmic (trams de gestió).

Normativa

DECRET 405/2006, de 24 d'octubre - Departament d'Educació i Universitats Avaluació dels mèrits de gestió Acord núm. 7/2011 del Consell de Govern. Modificacions del Manual d’Avaluació dels Mèrits de Gestió. Document CG 8/2 2011

Òrgan de resolució

Vicerector o vicerectora de Personal Acadèmic

Efectes de silenci

Tant si la resolució és favorable, com desfavorable, es comunica als afectats el resultat del procés d’avaluació.

Fi de via administrativa

A consultar al GPAQ

Informació complementària

Si durant el tràmit teniu qualsevol incidència amb el certificat digital, disposeu del suport de la pàgina web d’identitat digital de la UPC www.upc.edu/identitatdigital on hi trobareu els divers, assistents per la configuració i un espai de preguntes més freqüents.

Si la incidència perdura, si us plau, poseu-vos en contacte amb el vostre suport informàtic.

Inici de tràmit

*** Enllaç a l’inici de tràmit ****