Sol·licitud de candidatura al Premi a associacions d’estudiantes i estudiants UPC

Accedeix a la convocatòria del Premi a associacions d'estudiantes i estudiants de la UPC i presenta la teva sol·licitud.

Abans de realitzar el tràmit

• Consulta a la pagina web  Premi a associacions d'estudiantes i estudiants de la UPC  on trobaràs tota la informació de la convocatòria
  • Consulta les bases de la convocatòria per tal de saber quina documentació has d'aportar.
  • Digitalitza a format PDF els documents addicionals que necessitis aportar.

Inicia el tràmit

Durant la realització del tràmit

• Accedeix al tràmit amb la teva Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i PAN de la targeta activada)
  • Omple el formulari
  • Adjunta, si s'escau, els documents addicionals en format PDF
  • Marca la casella de l'Avís legal
  • Clica al botó "Signa i registra"

Un cop realitzat el tràmit

• El tràmit t'informarà que s'està processant i en acabar et demanarà que signis amb la teva Identitat Digital UPC (usuari/contrasenya i PAN de la targeta activada)
  • El tràmit t'informarà que s'ha completat correctament
  • Descarrega't el rebut de registre del tràmit.
  • Rebràs, al cap d'uns minuts, un correu amb remitent tramit.generic.no-reply@upc.edu que conté:
    • Un Codi Segur de Verificació (CSV) de la sol·licitud presentada
    • Un Codi Segur de Verificació (CSV) de cada documentació adjuntada
  • En el cas que ho necessiteu l'apartat autoservei de documents de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una copia autèntica de la documentació presentada.

Contacta amb Rectorat, tf. 93 401 61 13 si necessites suport amb la tramitació.

Contacta amb l'ÀTIC si necessites suport tècnic.

Per raons tècniques aquesta Seu Electrònica no estarà operativa entre les 3h i les 3'30h. de la matinada.