Sou a: Inici / Tràmits / Programa de Càtedres UPC 2023

Programa de Càtedres UPC 2023

Presenteu una sol·licitud per participar a la convocatòria de Càtedres UPC 2023
Professorat permanent en actiu a la UPC a temps complet pertanyent als cossos de titulars d’universitat i de catedràtics d’escola universitària i a les categories de professorat agregat i de directora o director d’investigació.
Contacteu amb el Gabinet de Planificació, Avaluació i Qualitat, a través de l’adreça electrònica info.promocio@upc.edu, si necessiteu suport amb la tramitació. Contacteu amb l' ATIC si necessiteu suport tècnic.
Consulteu a la pàgina web del Portal per al PDItota la informació relativa a la convocatòria. Recordeu que el model de la sol·licitud a adjuntar és un document que teniu que generar a l'aplicació de Càtedres. Abans el tindreu que complimentar i descarregar en el vostre ordinador en format pdf sense canviar-li el nom que es genera (Cognom1_Cognom2_Nom_ProgramaCatedres_2023.pdf”).

Què necessiteu fer?

Sol·licitud

Vigent del 29 de març fins al 13 d'abril de 2023.

Tramita

Al·legació contra la llista provisional d'admesos i exclosos

Vigent del 21 d'abril fins al 5 de maig de 2023.

Tramita

Al·legació contra la proposta d'àmbit i/o especialitats

Vigent del 22 de maig fins al 2 de juny de 2023.

Tramita

Procés de tramitació i suport.

Sistemes d'identificació i signatura electrònica.

arxivat sota: ,