Sou a: Inici / Tràmits / Sol·licitud d'exercici del dret d'oposició a la consulta de dades

Sol·licitud d'exercici del dret d'oposició a la consulta de dades

Aquest dret us permet manifestar la vostra oposició a la consulta per part de la UPC de dades personals vostres a altres administracions. En cas d'exercir aquest dret haureu d'aportar la documentació acreditativa necessària.

Abans de realitzar el tràmit

• Digitalitzeu els documents addicionals que vulgueu aportar en format PDF

Inicia el tràmit

Durant la realització del tràmit

• Accediu a la tramitació amb la identitat digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Adjunteu-hi, si s'escau, els documents en format PDF.
  • Cliqueu al botó "Signa i registra". Podreu signar amb la identitat digital UPC (usuari/contrasenya i PAN de la targeta activada si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid(obriu en una finestra nova) que hàgiu escollit.

Un cop realitzat el tràmit

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat  Verificació de documents electrònics(obriu en una finestra nova) de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.
  • La no recepció del rebut acreditatiu significa que la Universitat Politècnica de Catalunya no ha rebut  la sol·licitud, per tant, el document es tindrà per no presentat a tots els efectes.

Contacteu amb Registre General si necessiteu suport amb la tramitació.

Contacteu amb l'ÀTIC si necessiteu suport tècnic.

Per raons tècniques, la Seu Electrònica no estarà operativa entre les 3:00 h i les 3:30 h. de la matinada.