Sou a: Inici / Tràmits / Sol·licitud d'exercici del dret d'oposició a la consulta de dades

Sol·licitud d'exercici del dret d'oposició a la consulta de dades

Aquest dret us permet manifestar la vostra oposició a la consulta per part de la UPC de dades personals vostres a altres administracions. En cas d'exercir aquest dret haureu d'aportar la documentació acreditativa necessària.

• Digitalitzeu en format .pdf els documents addicionals que necessiteu aportar.

• Accediu a la tramitació amb la Identitat digital UPC (usuari/contrasenya) o amb qualsevol sistema d'identificació i signatura VÀLid.
  • Cliqueu el botó "Signa i registra". Podreu signar amb la Identitat digital UPC (usuari/contrasenya i número PAN de la targeta activada si formeu part de la comunitat universitària) o amb el sistema VÀLid(obriu en una finestra nova) que hàgiu escollit.

• En el cas que ho necessiteu, l'apartat Verificació de documents electrònics(obriu en una finestra nova) de la Seu Electrònica UPC us permet obtenir una còpia autèntica de la documentació presentada.
  • La no recepció del rebut acreditatiu significa que la Universitat Politècnica de Catalunya no ha rebut la sol·licitud, per tant, el document es tindrà per no presentat a tots els efectes.

Contacteu amb el Registre General, si necessiteu suport amb la tramitació.

Contacteu amb l'ÀTIC si necessiteu suport tècnic.